höstmys

© Lovisa Hammarström
 
Hej mina vänner! Vi har en trojan i vårt nätverk så jag har min mobil som internetkälla nu, interesting info I know, haha! Den här dagen har bara varit helt underbar. Började med att göra färdigt lite läxor, åkte till stallet och red min underbaring. Han var lite bråkig, men vi löste det. Sen åkte jag hem till en underbar vän och har varit med henne hela eftermiddagen/kvällen. Mys på hög nivå! Vi var med hennes djur och bara var helt enkelt. Sånna här dagar och sånna här vänner behövs! Du är underbar och du vet vem du är! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!