sextusenetthundranittioåtta

© Petra Garton | Älskar min pojke! <3
 

Idag är jag sexton år och femtioen veckor. För er som inte har stenkoll på det där med hur många veckor det är på ett år, det betyder helt enkelt att jag fyller år om en vecka. Jag har alltså levt i sextusenetthundranittioåtta (6198) dagar. Det låter ju jättelite, om man tänker på vad jag har hunnit med på den tiden. Jag har hunnit bli coolast i världen, vara konstigast i världen och vara bäst i världen. Jag har även hunnit träffa världens bästa ponny och ridit sex hästar som jag varit skötare på innan. Alla har varit bäst på sina egna sätt. (Om det inte var obvious för er så är världens bästa ponny Munsboro Tommie Bowe. <3)

Kommentarer
Postat av: Matilda

IDAG ÄR DU 17ÅR!!! <3

2012-10-11 @ 10:47:22
URL: http://www.ilooksharp.blogg.se
Postat av: Elin

Vilka hästar har du varit skötare på? :)

2012-10-14 @ 13:03:47
URL: http://poniigirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!