ord som inte räcker till

mitt allt <3
 
Ni vet den där känslan. Den där känslan när man verkligen inte kan beskriva något, för att orden inte räcker till. Något kan vara hemskt och något kan vara fullständigt underbart. Men det kan också vara värre eller bättre än så. Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord. När jag tänker på att jag en dag kommer vara utan dig kan jag knappt hålla mig från att gråta. När det känns som att jag skadar dig mår jag ännu värre. Jag älskar dig så sjukt mycket. 
 
Det kan vara det där lilla hummet som du ger mig när jag går förbi med en hink eller bara att du pekar öronen framåt när jag kliar dig på halsen. Det kan jag leva på. Mitt hjärta gör ont för att du är så vacker, så underbar och så perfekt. Att bli ignorerad när jag ska hämta dig i hagen, bara för att du vet att jag kommer komma i alla fall, annars skulle du aldrig missa en chans att få mat. Det kan få mig att skratta.
 
Så fort jag är ledsen är det enda jag vill att ta mig till dig på första bästa sätt och vara med dig. Känna när du blåser luft i ansiktet på mig, har din mule i mitt hår eller ska kliar mig på ryggen lite för hårt för att det faktiskt ska vara skönt. Känna hur det gör ont i hjärtat av att se dig, bara för att du är så perfekt. 
 
Du gör alltid ditt bästa, du sviker aldrig och du tröstar alltid, även om din tröst kan vara att bita mig i fingret för att få godis. Men det får mig att le. 
 
Du är mitt hjärta, min värld. Utan dig skulle jag inte fungera just nu. Ju mindre jag är med dig desto sämre går allt annat. Vissa har svårt att förstå det. Du är min motivation att fortsätta kämpa. Du är så viktig i mitt liv Tommie! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

All kärlek till er! <3

2012-10-18 @ 12:13:00
URL: http://www.ilooksharp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!