Oktober månad

© Yvonne Thomson | Världens vackraste häst efter vår felfria LC!
 

Nu är det höst på riktigt! Om jag är glad?! Jag älskar verkligen hösten. Gula och röda löv, gosiga kläder, min födelsedag, vad finns det att inte älska? (Duuh, regnet kankse!) Men man överlever det och alla geggiga hagar, allt som allt så är det faktiskt riktigt mysigt! 
 
Idag så har jag ingen franska, slipper alltså sluta kl 16.50 och slutar istället 13.50, ganska nöjd med det måste jag ju säga. Då är det hem, promenad med Ronja och sen plugg som gäller. Ganska mysigt om jag ska vara ärlig. Juste, ska kanske förbi Täby C först och kolla på en fin kofta. Mys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!