Koftan

© Ebba Amoudruz | Ebba fotade fina bilden på Terrängtävlingen! :) Ignorera min min! :P
 
Jag höll på att bli en sån där annan mainstream blogger som lägger upp bilder på det man har köpt från olika butiker. Det kan ju vara okej om man har på sig kläderna, men Mimmi, du kan inte seriöst mena att du tog en från Gina Tricots hemsida? Jo, jag höll på! Men jag hindrade mig i sista stund och berättar nu om mitt (nästan) misstag. Plugget har väl gått bra, men Gossip Girl lockar skapligt mycket. Aja, bara att återgå till att vara en otroligt duktigt studerande tjej. (HOST*) Haha, känner att jag är en väldigt duktig person just nu, dör lite! :'D (Önskar att man kunde göra en sån där jättefin skrattgråtandes smiley på bloggen, men det är tydligen bara Emoji som kan göra såna!!)

Kommentarer
Postat av: Isa

Asso ni är så sjukt snygga i bara brunt och vitt! GAAAAAAAAAAAALET snygga asso!

Svar: Åhh, tack! :)
Mimmi

2012-10-24 @ 22:30:20
URL: http://isabellellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!