snäva svängar

© Sara Furbäck | Visst är han otroligt snygg i orange?!
.
Hej och välkomna till kvällsnytt med Mimmi. Det är nu dags att diskutera vad hon har gjort denna vackra dag bestående av regn och solsken om vart annat. Nej just det, ni vet ju redan vad hon har gjort för hon är awesome och skrev det innan hon gjorde allt. Men ändringarna i planerna blev att de fina Anna och Sofie kom hem till mig en stund. Jag tror man brukar kalla det för mysigt. Sen övade vi på omhoppningssvängar på ridlektionen. Det tror jag man brukar kalla för "något-av-det-roligast-som-finns-om-man-sitter-på-en-otroligt-taggad-ponny", som jag gjorde. Dagen hade ett bra avslut i stallet, tills jag insåg att dagen inte var slut än. Men men, på några timmar kan det väl inte hända så mycket. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!