Nu kommer det...

...ingen ursäkt för mitt försvinnande, hehe. Men jag vill ju blogga och därför ska jag göra det. Nu ska jag berätta en jättelöjlig sak, ni kommer säkert att skratta. En av de största anledningarna till att jag inte bloggat är för att jag har verkligen inte orkat redigera några bilder att lägga upp här, haha. Så går det när man är latast i stan! Jaja, jag ska försöka fixa en ny header och efter det kommer jag nog ha större lust att blogga. Jag skulle så gärna vilja designa om min blogg, och jag vet exakt hur jag vill ha den. Jag har ingen aning om hur man gör. Grr! Men om det finns någon smartiepant där ute som vill hjälpa mig så tar jag gärna emot den fina hjälpen jag skulle få. Nu ska jag i alla fall fixa en header åt er, min är nog inte den charmigaste...
Edit; Vet ni, jag borde nog skapa en kategori för mina comeback inlägg, de börjar bli en ganska stor hög av dem nu. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!