kurragömma

© Sara Furbäck
Börjar undra om jag har anställt Sara som fotograf till min blogg, just nu är det hon som ger er bilder! :)
.
Det här är i alla fall en bild från dagens hoppning, som ni har fått se! Ponnyn var underbar, som vanligt. Idag visade han mig sina unghästegenskaper, som har lekt kurragömma tills nu. Han skuttade var rädd för mest allt och kunder verkligen inte koncentrera sig, haha. Jag tror mest att det var för att han var sjukt taggad, något som ger mig ett leende från öra till öra! :) Tror ingen av er orkar läsa ett tjofaderittan-långt inlägg om dagen, det skulle inte jag göra, så jag sprider ut det lite för er skull! Hörs om typ 2 sekunder när jag har tagit kort på cookiesarna jag just bakade och kan lägga upp ett inlägg om dem här!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är faktiskt lite kul att fota massa bilder och skicka runt till folk. Känner att det är dags att betala tillbaka för att 100000000 bilder jag fått på mig och min ponnyhäst genom åren ;) <3

2012-05-13 @ 22:47:20
URL: http://sarafurbacks.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Nej, jag menade faktiskt bara lite allmänt ;) Men du kan ju alltid fota mig och bally någongång hahha :D <3

2012-05-14 @ 14:57:02
URL: http://sarafurbacks.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du hade en grym söndag!

och en underbar måndag!

2012-05-14 @ 19:53:02
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!