Våren som började i mars

Idag var jag ju i stallet på förmiddagen. Jag utnyttjade tillfället lite och red på volten. Jag hade inte tänkt rida så hårt för det är ridlektion imorgon. Men det blev ett rätt rejält pass ändå. Både ponnyn och jag behövde det. Jag red i t-shirt! Jag vet inte om det var för att det var varmt i luften eller för att jag fick jobba som sjutton för hans uppmärksamhet, men jag gissar på det sista, haha! Siste galoppen vi tog i högervarv blev super i alla fall. Ett av vårens projekt ska bli att bygga upp den så att de är stark. Vi fick till en fin ökad galopp på en långsida och det kändes superbra.
.
När jag kom hem regnade det, men hurtig som jag är gick jag ut och sprang ändå. Hunden var mindre glad över mitt besult, för jag tvingade henne att följa med. :P
Haha, så brutalt söt att jag dör! <3

Kommentarer
Postat av: Ann

sv: Jaaaa jag kan jag hjälpa dig men och fota er någon gång :D<3333

2012-03-28 @ 22:23:55
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!