Sommarjobba

Planen är att en del av mitt sommarlov ska gå till att arbeta. Med vad eller vart vet jag inte riktigt än, men ikväll ska jag i alla fall skicka CV och så till ett ställe som ligger nära mig. Vi får hoppas att jag får plats där, men annars finns det ju andra ställen att leta på också. Helst vill jag ju jobba med djur, och mina typ två första hands alternativ är djurrelaterade. Men annars tänker jag mig typ ett cafe eller något sånt.
.
Helst skulle jag ju bara vilja ta det lugnt på lovet, som när man var liten. Det ända man brydde sig om var om man hade badat tillräckligt många gånger den dagen, haha! Samtidigt så vill man ju tjäna lite pengar och också känna på hur det är att jobba. Så jobb blir det, på ett eller annat sätt. Hur tänker ni göra, ska ni jobba eller bara ta det lugnt?

Bild tagen 1 januari på Huvön! Jag försöker lära mig att redigera i iPhoto,
så ni får stå ut med att bilderna kanske ser lite konstiga ut, haha!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Går det inte att söka genom komunen hos er? :) Det är jättesmidigt där jag bor med sånt.

Jobbar hela sommaren i mitt stall så har redan fullt upp ;)

2012-03-07 @ 21:49:31
URL: http://nyman.blogg.se/
Postat av: saraaa

Superfinbild! :D <3

Det ska jag absolut hälsa! :)) Hon hälsar nog tillbaks med en stor FET kram :D <3

2012-03-07 @ 21:52:24
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!