Plugghästen...

Nu sitter jag med näsan i böckerna, eller ska jag säga skärmen? Jag drömmer mig bort och önskar att jag var någon annanstans, haha. Det skulle vara superskönt att i alla fall ha bra underlag när man rider, så vi kan ju ta och flytta hela Sverige till något varmare ställe, eller vad säger ni? Det är lite konstigt men så fort jag gör läxor får jag värsta blogglusten. Sammanträffande? Mja, det är det nog inte. Nu ska jag återgå till andra flikar på Safari, med innehåll som får mig att längta tillbaka till dagis. Tänk vad lite bekymmer man hade då...
Bild på mig och Tommie ifrån igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!