Nu är jag nöjd!

Nu har jag fixat en ny bakgrund också, som jag tycker mycket om! Helst av allt skulle jag vilja ha menyn till vänster och att den satt ihop med delen med inläggen och att headern gick över allt. Haha, jag är lite dålig på att förklara, men grattis till de som fattar!
.
Idag red jag ut på Tommie. Jag hade inte tänkt rida jättelänge, men en ganska normal tur. Ponnyn har varit trotsig och lite allmänt jobbig att försöka få att arbeta på senaste tiden. Det tycker jag är så sjukt jobbigt, det är så irriterande! Men i alla fall så bestämde jag mig för att inte ge mig idag. Jag vet inte hur länge jag satt och intensivt arbetade för att få ponnyn att göra annat än att spänna upp halsen och dra i tyglarna. Men det gav resultat. Efter en timme och fyrtio (Haha, det där ser jättekonstigt ut, men furtio ser ännu konstigare ut! Hjälp!) minuters ritt så var både jag och ponnyn nöjda. Nu gäller det bara att han ska fortsätta vara fin och inte strunta i det nästa gång jag rider, men det går nog!
Fina hästen, jag älskar dig fortfarande! Bara så att du vet... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!