När man är ledig för att man står näst sist på klasslistan <3

Idag är jag helt ledig! Det är ganska skönt vill jag bara meddela. Jag ska åka till stallet nu, sen ska jag hem, gå ut och springa, plugga och kvällen tänkte jag spendera med att ta det lite lugnt (och lite franskaplugg såklart då...). Nu måste jag gå och äta frukost, så att jag hinner gå ut med min underbara vovve, so long!
Oredigerad bild på mig och plutten som mamma tog i vintras.
Jag känner att jag sitter helt knas på bilden, men plutten glänser! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket Mimms! :) <3

2012-03-28 @ 17:06:46
URL: http://sarafurbacks.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu vet jag inte om min kommentar kom fram, eftersom mitt internett dog :P Men tack för snälla kommentaren :)

Bilden är fotat i öppningen till ett släckt ridhus, och sen har jag mörkat ner bakgrunden ännu mer i photoshop :)

2012-03-28 @ 19:10:11
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!