Gumman tö, gumman tö kom och ta bort all vår...

...is? Haha, om man läser rubriken kan det se ut som att jag vill att all vår ska bort. Det är dock fel! Jag vill att all is ska bort så att Tommie och jag kan hoppa, jag tror att han vill det också. Igår red vi bort mot galopp-stallarna. Mellan deras hagar fanns det en slinga där underlaget var jättebra, så där red jag fram och tillbaka lite. Haha, när jag tog första galoppen drog Tommie till ett rejält bocksprång och mitt uppe i luften gjorde han något konstigt pip-gnägg. Hur sött som helst lät det i alla fall. Någon var glad över att galoppera!
.
Jag kände att det här blev ett väldigt onödigt inlägg, för jag menar, vad är intressant med att läsa det här? Men jaja, det är i alla fall ett inlägg. Jag bjöd ju tyvärr inte på några sådana igår, hehe.
Här har ni en supersöt oredigerad bild på min hund! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

det var tråkigt att vra ensam i stallet igår inför lektionen <3. men det var nice att bara vara tre när det var hoppdags :D fast vi drog över ändå XD

2012-03-16 @ 08:12:28
URL: http://ilooksharp.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

sv: Tack fina du! :D

2012-03-16 @ 11:18:36
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!