Fredag!

Nu är typ helgen här! Jag har bara en mattelektion kvar och sen får man vila plugga. I helgen måste jag plugga ganska mycket, men det händer en riktigt rolig sak på söndag! Men jag ska ju inte bara göra läxor, jag ska till stallet också, och det är ju alltid roligt, eller? Just nu känner jag bara att det är jättesegt att åka dit, för inget går som det ska mellan mig och Tommie. Han är så pigg så det blir liksom inget samarbete, hmm, funderar på hur jag ska lösa det. Men han är bäst i alla fall så det är inte så att jag inte vill åka dit!
.
Nu måste jag fixa mig för att gå till skolan, frukost måste ätas! Hoppas ni också har helg snart och att ni inte har lika mycke4t plugg som jag att fixa då...
Haha! :) <3

Kommentarer
Postat av: saraaa

fin mimmi! :) <3

2012-03-20 @ 22:51:50
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!