d=√((y2-y1)^2+(x2-x1)^2)

Kul matte vi håller på med för tillfället... Jag vet inte riktigt vad det har för tillämpning, jag fattar alla uträkningar i alla fall så det är ju bra, haha.
.
Idag ska jag och Anna plugga franska tillsammans. Sen tänkte jag gå ut och springa bara för att jag är inne i någon sån period nu, hehe. Vi har franskaprov på torsdag på lite glosor och några stycken i boken. Lite grammatik också, det ska nog gå bra hoppas jag. Men nu blev det här jätterörigt, så jag ska sluta skriva nu, för er skull.
Någon mer är jag som längtar till sommaren? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!