Diska var det ja!

Hemma från stallet och hemma från en springtur. Superskönt! Jag älskar efter man har varit ute mycket och typ tränat eller något. Man känner sig allt lite stolt, haha. Jag red ut på Tommie med Sofia/Martin. Vi red till höger och det gick jättebra, eller ponnysarna var något taggade men det var mest kul. Speciellt när Martin med sin ganska breda bak drog till med några bocksprång, haha!
.
Ikväll kommer Matilda och Louise hem till mig. Mysigt ska det bli! Jag gissar att vi mest kommer ta det lugnt och typ titta på film och så. Nu måste jag verkligen diska så hejdå med er!¨
Bjuder på en ruggigt charmig sommarbild på min Ronja när hon är långhårig, haha, gulligt monster! <3

Kommentarer
Postat av: Ulrika

sv: Ja! Nu är det verkligen vår, sååå skönt :D Och bion var super bra! <3

2012-03-24 @ 08:33:46
URL: http://ulrikahafstroms.blogg.se/
Postat av: Y

Raggis muffinz

2012-03-24 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!