Bombar-hunden!

Idag red jag i lillskogen. Jag kan ju bara säga att det inte var det smartatse jag har gjort. Så fort Tommie insåg att det fanns saker att hoppa över där så blev han som tokig. Ja, det var inte roligt att typ nästan ramla i varje kurva. Någon som är taggad på att hoppa? Tommie! Men han gick ganska fint på slutet efter några knas-galopper. Det blev sådär så att hästen galopperar på stället för att benen rör sig så fort att de inte kommer framåt. Jätterörig förklaring, men ni förstår nog. Där tror jag inte att jag kommer rida med om jag ska trava, bara i skritt i så fall. Det  var inte riktigt min och Tommies typ av "plats". Vi behöver oglidigt underlag om han ska vara så taggad som han var, haha!
.
Nu ska jag titta lite på Lost. Jättebra tv-serie för er som inte har sett den! Jag är på andra säsongen just nu, hehe, lite efter.
Jag känner att Ronja har bombat bloggen med bilder på henne de senast dagarna!
Men klaga kan ni inte, för se bara hur underbart söt hon är!! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag en tävling om en superfin luva eller en ryktborste :D kolla gärna :D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html#comment

2012-03-09 @ 23:02:56
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Sara

söt vovve du har ;) miihi :) <3

2012-03-11 @ 23:06:52
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!