sommarlov

© Sara Källbäck | Jag vet att min sits är mupp på den här bilden, men ponnyn är lycklig i alla fall! :)
.

Idag red jag på gräsrakan med Jane och Sara. Tommie var mjuk och fin och det gjorde mig glad. Han var inte lika samarbetsvillig igår kan man ju säga, hehe. Nu vill jag bara snabbt säga att jag gillar nya blogg.se. Det är lite förvirrande, men jag gillar det ändå. 
.
Just nu känns det som om jag har ringt till alla vänner jag har för att se om de vill göra något med mig. Det har jag såklart inte och jag ska fortsätta ringa nu, men jag tycker att någon kan ha tid att träffa mig, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!