glassigt

Jag kan ju inte säga att jag var jättesnygg, men de som såg mig varken svimmade eller skrattade, så det måste ju vara bra tecken, eller hur?

Vi gjorde cheesecake-glass! Gott blev det kan jag ju lova...
.
Idag var jag och jobbade på en glasseria!(Haha fint ny-uppfunnet namn!) Den heter BOGART's, och ligger i Enebyängen, man går in genom samma dörr som till Texas Longhorn, men man svänger höger direkt efter att man har kommit in. Dit tycker jag nu att alla ska gå för de har jättegod glass och man kan lägga i massor med olika sorters godis i glassen och sen så blandas det runt och blir som din egen specialdesignade glass. Tipptopp va?! Det tycker i alla fall jag, och jag kan lova att det är gott, speciellt om jag fixart'. Kul har det varit och jag har lärt mig massor med nytt, glass kan faktiskt ätas även om det regnar, så komsikomsi!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

är det dyrt? vad kostar deeeeet? :)

2012-06-02 @ 16:06:26
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!