galet

© | Regnigt och härligt är det ute. För övrigt är det här typ den enda bilden jag har där det ser regnigt ut, kanske dags att gör kameran lite blöt?
.
På morgonen red jag ut med Lovisa och Sigge i det härliga nedfallet från himmelen. Jag blev lite förvånad, för jag var helt genomblöt när jag kom in i stallet igen. Konstiga grejer det där! Tommie var galet pigg i alla fall. Har aldrig suttit på honom när han taggat så mycket, haha. Underbart var det, han var så lycklig! :) Även om det var lite annorlunda när han typ drog tyglarna ur händerna på mig och raceade om Sigge, som för övrigt är minst 15 cm högre än honom. Men det var kul när Lovisa fick sand över hela sig för att Tommie dundrade fram med sina grävskopor till hovar.
.
Nu är det dags för mig att ge mig ut på nya äventyr, kulkul! Kanske visar en bild på vad jag ska göra, lite senare. Men jag är orolig att jag kommer se otroligt ful ut!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken fin blogg du har! :D

2012-06-01 @ 21:16:05
URL: http://louisesnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!