Zumba, afrodans & yoga...

Förra veckan provade jag ju på lite roliga pass på ett träningsställe som ligger typ 30 meter från mitt hus, haha. Det var faktiskt riktigt roligt! På Zumba-passet var det så mycket folk att jag knappt kunde röra mig och blev trampad på hela tiden, haha. Men det var kul ändå! Sen när jag och mamma skulle gå på afrodans fick vi inte komma in , haha, de hade låst tyvärr. Så kan det gå ibland, men vi kom tillbaka någon timme senare och gick på yoga istället. Jag blev förvånad över hur avslappnande det faktiskt var, man tror ju bara att det är en bunt människor som sitter i ett rum, andas och gör konstiga moves. (Haha, där tyckte jag att jag själv var jätterolig! Bara så att ni vet liksom, kanske är det någon som har samma humor som jag och sitter och skrattar nu?) Men det verkar faktiskt som det är riktigt bra träning i alla fall, kul!
.
Mamma och jag har bestämt att vi ska köpa ett klippkort där, så vi kan gå på något pass då och då. Det är smidigt att det är så nära och bra! Nu kan jag träna lite, wihoo! Glad Mimmi var det här ja! Okej, nu känner jag att jag borde lugna mig lite med alla "haha" och sådant, hehe (oups, igen).
Finis! <3

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad hurtig du är Mimmi!!! :D <3

2012-01-24 @ 12:16:43
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!