Världens bästa hund!

Nu har jag hittat en jättefin bild på Ronja, som jag faktiskt har fotat själv! Känn på den Ann! Haha, fast alla Anns bilder blir typ fina och den här bilden är nog en, av en mindre mängd bilder, som jag faktiskt tycker att jag har lyckats med. Men nu är den lite redigerad ochså och jag känner mig redo för att visa den för er! Haha, gud vad jag har varit konstig de senaste dagarna! Eller jag kanske alltid är såhär? Men i alla fall, här kommer bilden!
Du betyder allt för mig, att vara med dig är lika enkelt som att andas! Jag älskar dig Ronja, du är och kommer för alltid att vara en av de bästa sakerna som har hänt mig! Vem skulle jag vara utan dig? Lämna mig aldrig! <3

Kommentarer
Postat av: Ann

FIN BILD MIMMI! och hörrö vadå att alla mina bilder blir fina, haha du ska se innan jag rensar! ;)

2012-01-09 @ 23:41:29
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Ann

FIN BILD MIMMI! och hörrö vadå att alla mina bilder blir fina, haha du ska se innan jag rensar! ;)

2012-01-09 @ 23:41:43
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Yvomne

Vilken härlig bild på Ronnis

2012-01-10 @ 11:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!