TomTom

Min hestis har fått ett nytt smeknamn, TomTom. Namnet kom till en dag när jag hämtade honom i hagen. Då ropade jag KomKom och då kom TomTom bara ut ur min mun, det flöt på så bra! Så om ni hör ett eko som låter sågär: "KomKom TomTom", så är det bara jag som är och hämtar min älskling i hagen. Så bli inte rädda, vi är inte så farliga, eller? Haha!
.
Nu ska jag gå och lägga mig, så jag är pigg till skolan imorrn. Det ska bli så himla roligt att träffa alla fina människor igen, det andra får man väl ta och stå ut med. Så godnatt på er alla vänner!
När vi var ute och gick igår med Cicci och Joey. Tommie var rosa och fluffig då :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!