Stallet heter det ja!

Är på väg hem från min älskade ponny nu, vi hade en mysdag kan man säga. Jag var inte alls ridsugen och ville inte komma hem vid 9 ikväll. Då blev det att hålla på med lite frihetsdressyr.

Ponnyn var glad och ville gärna äta upp det äpple jag hade i handen åt mig själv. Några tuggor fick han, men annars fick han nöja dig med sitt eget äppelgodis, haha! Jag tränade mest på att få honom att följa mig i både skritt och trav och att lyssna när jag bad honom att trava. Det gick super! Sen tog vi också en spurt på vardera långsida. Det tyckte Tommelitom var jätteroligt, så där drog han till med några bocksprång, haha! Nöjd Mimmi och nöjd Tommie gick sedan upp till stallet igen.


Kommentarer
Postat av: saraaa

åå vilken fin blogg du har kusin! :)) <3

saknar dig

2012-01-26 @ 20:48:56
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!