Planer med ponnyn

Idag är planen att rida på gräsrakan med ponnyn igen, jag hoppas bara att underlaget är lika bra som det var i onsdags där. Jag skulle oerhört gärna ha velat ha med någon som kunde fota, men det kommer jag tyvärr inte ha så det får bli en annan gång. Jag tänkte verkligen köra igenom honom med ett dressyrpass, men allt beror ju såklart på underlaget. Det finns ju bara begränsat utrymme att röra sig på, på grund av en översvämning där typ, haha. Men om det går så ska jag jobba igenom båda sidorna noggrant och fokusera på att han inte ska "slita sig loss" i övergångar och sidförande arbete. Mycket böjt spår blir det naturligt eftersom man rider på en volt. Vi får se hur det går med mina planer. Jag planerar i alla fall att komma iväg så fort som möjligt, så jag kan utnyttja dagsljuset.
Haha, bjuder på en bild på mig och Tommie från maskeradhoppningen. Vi satsade inte så mycket på utkladnaden, jag var bara glad att jag fick äta choklad för att fixa min kostym. Vi var kossan och bonden från Marabou-reklamen som gick för länge sen! Jag behöver verkligen nya bilder på oss, eller bara honom. Bebisen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!