Magic, really?!

Idag åkte jag och mamma till Hööks och handlade lite grejor. Bland annat så köpte jag "Magic Brush", de där borstarna som visst skulle vara jättebra. Jag hade inga större förväntningar på dem, men jag köpte dem för alla sa att de var så bra. Jag började borsta ponnyn och kom sen på att jag skulle fota en kissfläck som jag försökt få bort jättelänge med vanliga borstar, borsta med "Magic Brush" och sen fota igen. Bara för att se skillnaden. Jag borstade bara i någon minut med dem och det blev en jättestor skillnad! Jag är verkligen imponerad. Jag vill inte låta som värsta reklamnissen nu, mer jag rekommenderar verkligen de här borstarna!

På bilderna ser ni skillnaden, eftersom min blogg.se app är lite konstig ibland så kommer inte bilderna alltid i rätt ordning, men ni ser nog vilken bild han är smutsig och vilken han är ren på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!