Gräsrakan/ängen igen...

Jahapp, igår red jag till gräsrakan igen. Det är nästan den ända platsen, förutom ridhuset, som man kan utföra lite vettigt arbete på just nu. Jag red i ca 40 minuter med massor av fokus på att ha honom framme och att bakbenen inte skulle komma efter.
.
Pojken jobbade på bra i början, men blev något springig mot slutet. Han hoppades nog på att få galoppera, men jag tyckte det kändes för riskabelt i och med att det var så mörkt. Vi vill ju inte att något ska hända! Men jag är nöjd med honom ändå. Det finns inte mycket mer att säga om det ridpasset, haha.
Bildbrist.se kallas det, men jag har några på lager med mig och den äldste, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!