Dag & natt

Idag åker mamma till stallet. Eftersom jag har bytt schema nu, eller det har snarare lagts till lektioner på det schemat jag hade, så slutar jag 16.00 på tisdagar. Riktigt segt, och eftersom jag har prov imorgon så måste jag plugga en massor. Så mamma tar hand om skrutten, han ska vila idag.
.
Sen ikväll ska jag och mamma gå och prova på zumba, haha! Det ligger i en lokal bara tvärs över gatan från oss, så varför inte liksom? Det ska bli jättekul i alla fall. Det är ju smidigt att ta sig dit om man skulle vilja fortsätta senare, bara att gå över vägen. Jag har hört att det ska vara jättebra träning, men jag vet inte, jag menar man dansar ju typ bara. Jag menar inte att dans inte kan vara bra träning, men när jag gick på dans när jag var liten hoppade man ju typ bara lite kors och tvärs i ett rum, haha. Det ska bli kul att prova på i alla fall!
Förlåt för tråkig bild, men jag har verkligen ingen bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!