Workin' nine to five...

Idag är läxor inplanerade. När jag har slutat ska jag hem, gå ut med Ronja, plugga så mycket jag hinner (inte göra något annat alls!!) och sen ska jag tillbaka till skolan och sist men inte minst till Täby C och köpa lite saker. Jag har varit jättesmart och gjort ett dokument där jag har skrivit vilka dagar jag ska göra vilka läxor. Alltså inte tills vilken dag de är utan när de ska göras, det tycker i alla fall jag känns bra för då har man lite mer koll. Nu ska jag sluta babbla, haha, vad är kul med att läsa det här liksom?
So True! Bildkälla: weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Den bilden måste jag få, precis så känns det på mitt jobb just nu! Kram

2012-02-08 @ 17:12:26
Postat av: Ann

varför ska du tillbaaaaaka till skolan? knaaaaas :S hihi<3

2012-02-08 @ 17:12:43
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Ann

varför ska du tillbaaaaaka till skolan? knaaaaas :S hihi<3

2012-02-08 @ 17:12:45
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!