Jaha, blogga var det ja

Nu är det nog i alla fall vissa som har lagt märke till att jag inte har bloggat på länge. Det har i alla fall jag gjort, haha. Nej, men jag har bara haft allmänt mycket i skolan och jag har verkligen inte orkat. Men nu är det lov och jag har vilat mig lite från allt så nu känner jag mig taggad för att köra igång igen.
.
Något jag känner är att jag verkligen ska ta och fixa en ny header/design, eller vad man nu ska kalla det. Den jag har är fin, men jag vill ha lite nytt. Jag har en ide, men nu funderar jag på om jag ska be min superfixar vän Ann om att hjälpa mig eller om jag ska göra ett (förutspått misslyckat) försök själv. Hmm...
.
Men nu ska i alla fall bloggandet komma igång igen så att ni vet, det ska det verkligen!
image description
Ni får en bild på ponnyn som alltid får en att bli glad, som lite tröst!
Hur söt får man vara egentligen? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!