Finaste ponnyn

Puss på min häst och det fina vädret idag, sådana här stalldagar är underbara. Även om jag frös fötterna av mig och inte hann till MyOne för att köpa ett par nya vinterridstövlar, så är jag nöjd. Ponnyn och jag red först ut och red fram plus att vi tog några snabba galopper, för at han skulle bli lite glad och taggad och för att han skulle komma igång med baken. Sen gick vi ner på volten och jag red igenom honom. Mer komplicerat än så blev det inte idag. Imorgon ska mamma tolka efter honom, vi får hoppas att hon överlever, haha!
.
Ikväll blir det hemma med familjen. Vi ska titta på Pirates of the Caribbean 4, mysigt. Dock skulle det ha avrit roligt att göra något med någon kompis, men nu blev det inte så. Hoppas att ni får en mysig lördag!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!