Bananflugor med fotografiskt minne är bra att ha!

Idag är det skolan och sen stallet, haha, det kunde ni nog nästan gissa! Tommie ska ridas ut och idag ska han arbeta. Igår ville han inte alls samarbeta och jobbade bara emot mig hela tiden. Jag blev lite lagom irriterad på honom, men så kan det gå. Idag ska vi rida på lite mer, men jag tänkte att jag rider lite på ängen innan jag rider ut. På så sätt kanske jag kan få honom att arbeta men ändå rida ut och ha roligt.
.
Hittills idag har jag lärt mig att man kan ge bananflugor fotografiskt minne. Intressant?! :P
Kommer ponin jobba idag? Hmm...

Kommentarer
Postat av: saraaa

jag håller verkligen med mimmi!!! dom är bäst! <3 :)))

2012-02-01 @ 22:50:29
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!