vila

 
© Sara Furbäck | Måste bara säga att jag älskar den här bilden!
 
Imorse vaknade jag tidigt, nice! Älskar att vakna tidigt så att man kan lata sig och sen ändå gå upp i lagom tid. Jaja, nog om det. Ni kanske ser att jag har pysslat lite med bloggen. Det är inte riktigt som jag vill ha det, men allt krånglade med mig och då orkade jag inte mer, haha. Inget tålamod alls, nejnej!
 
Idag vilar Tommie och jag passar på att bara vara hemma och ta det lugnt. Får se vad jag hittar på, men jag har väldig lust efter att städa. Jag vet, jag är lite lustig, HAHA! 

Kommentarer
Postat av: Isa

Riktigt snyggt lindat!

Svar: Haha, jag vet! Det var Sara F som gjorde det! Haha, jag kan typ inte göra det fint själv, ser ut som att en treåring har sprungit i cirklar runt benet och råkat hålla i en linda!! :P ;)
Mimmi

2012-08-20 @ 22:46:43
URL: http://isabellellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!