vikt tvätt

© Mimmi | Fotad i Sydafrika :)
 
Nu har jag vikt tvätt, eller mer exakt alla kläder som låg i en hög på golvet i mitt rum. Musik har jag haft på, så det har faktiskt varit rätt så mysigt! Nu är det rent (nästan i alla fall) på mitt rum och man kan se mattan igen.
 
Snart åker jag till stallet, rider ut och försöker få igenom den där vänstersidan. Sen åker jag hem och ikväll kommer min fina kusin Sara hem till mig! Vi kommer väl typ kanske titta på film, prata och sova ska vi nog också hinna med! Haha! :)

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad mysigt, blev de en bra film

2012-08-20 @ 04:22:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!