terränghoppning

© Isabelle Hassner 17/8 2012
 
Idag så har jag, Matilda och Linn hoppat terränghindren i shettishagen. Kul kan man kalla det om man gillar att hoppa, och det gör ju jag! Isabelle var med i stallet och fotade oss, det kan man också kalla kul för det betyder fler bilder på mig och mitt hjärta. 
 
Tommie var överlycklig över att få hoppa lite ordentligt och var mer taggad än någonsin. Men energin fanns bara där ett tag, haha, plutten blev trött ganska fort. Men om han bara tränas upp lite mer så kommer han nog att orka mer också. Duktig var han i alla fall och tyckte inte alls att det var konstigt att hoppa över alla hinder. Glad blev jag då, det kan man också kalla kul. (För det är ju kul att vara glad, om det var någon som inte förstod det) ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilken fin bild! Ni ser glada ut båda två

2012-08-17 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!