sista lovdagen

© Längtar tillbaka till Sydafrika...
 

Idag är det sista dagen på lovet och det firar (snarare sörjer) jag med att försöka göra mig själv glad. Dagen började med att sova länge (ofrivilligt), dricka o'boy med marshmallows till frukost, rida Tommie som inte riktigt ville som jag, möte på jobbet och sist åka till Färingsö där mamma och pappa rider och rida en lektion där. Nu är dagen slut och det är dags att sova. Snart tillbaka till verkligheten, men först ska jag bara drömma lite till... ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

jag längtar tillbaka :)

2012-08-30 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!