i ur och skur

© Linn Ageby
 
Nu tycker jag att min rubrik var lite fyndig, haha. Jag ska förklara varför. Idag har jag och Matilda (ja, mupparna på bilden) skurat i stallet. Vi stor i typ 7 timmar och blev inte ens färdiga, hehe. Men så vi skurade i alla fall och det regnade lite ett tag. Då tyckte jag att rubriken var fyndig för att vi skurade i ur och skur (det är nu ni ska skratta lite fånigt för er själva framför datorn). Okej, nu när jag tänker efter så var det ganska tråkigt, men så går det väl när man är trött.
 
På grund av att vi var så himla noggranna så hann jag inte rida idag, och det sög ju lite. Men imorgon ska jag, Linn och Matilda hoppa i shettishagen med våra hästar, då kommer jag att bli glad igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!