60 minuter

© Emma Bodin | Frankrike, I miss you...
 
Nu är det 60 minuter kvar tills skolan börjar igen. Om jag inte hade haft ett så bra sommarlov så kanske jag skulle ha längtat tillbaka, men det gör jag inte, oups! Skola i fyra timmar idag, lektionerna börjar imorrn. Det ni kan se som positivt i det här är väl att jag kommer att ha läxor och därför vara inne på datorn. Det betyder mer inlägg åt er! :)
 
Nu ska jag snart sätta mig på bussen och återgå till mitt normala liv, eller snarare det liv jag inte har för jag måste plugga, haha!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar; Nej, det är det inte :) Är bara medryttare, men det är som min egna, eller ja, nästan iallafall! ;)

Svar: Kul! :D
Mimmi

2012-08-27 @ 21:38:42
URL: http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!