Tävling!

Nu kan man verkligen känna att det är lov, underbart! Jag ska faktiskt spendera typ hela eftermiddagen i stallet (ovanligt), för imorgonnär det tävlingsdags! Det kommer bli min och Tommies första tillsammans, förmodligen hans alldeles första också. Vi ska åka till Rimbo och hoppa först en LD clearround, alltså 70 cm och så ska vi hoppa en LC i avdelning B, för ungponnyer, den ligger på 80 cm. Jag är jättetaggad, men något nervös också. Vi har ju aldrig åkt transport med honom. Dock har Maud gjort det och hon säger att han är jättesnäll. Hoppas att han är lika snäll han åker själv! Men imorgon ska vi bara prova på allt och se så att allt funkar på en tävlingsplats. Jag tror att det kommer gå toppen, men jag har inte högre förväntningar än att jag vill att vi går runt banan i båda klasserna. Men det ska blir galet roligt i alla fall! :D
Tävlingsbild, vi får se om det kanske blir några på mig och Tommie imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: saraaa

oj vilken fin bild mimmi! :)))

vi får se till att ses snart! :D då får vi ta lite fina bilder oxå <3

2012-04-11 @ 17:33:24
URL: http://sarasang.blogg.se/
Postat av: Ulrika

sv: Hihihi! tack Mimmi :D <3

2012-04-15 @ 11:27:34
URL: http://ulrikahafstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!