Skrittar av...

Hästen var superduktig!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Jag prukar ha inställningen på P, och sen har jag den inbbyggda blixten med mitt vanliga objektiv. Det är bara försöka sig fram, jag testar ofta nya inställningar och så. Man lär sig snabbt :)))

2012-04-15 @ 16:33:24
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: Ebba Amoudruz

Svar: Jag har inte riktigt lärt mig de manuella inställningarna än, jag kör på autoläge.

Men det finns ju olika lägen och jag brukar ha på sport, det är typ en människa som springer.

Det blir bra bilder enligt mig men sen redigerar jag de också.

Iof så tror jag att de kommer bli bättre när jag lär mig de manuella inställningarna men det är bara att öva, testa, öva testa.

Kram

2012-04-15 @ 18:00:50
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!