Serious

Nu har jag och hästen busridit i två dagar, så jag kände att det var dags för lite seriöst arbete. Först tänkte jag rida på volten, men eftersom det snöade (!!) massor igår så ville jag inte att han skulle gå på volten och få snöstyltor. På sandvägarna hade det smält undan lite bättre så därför red jag fram och tillbaka mellan tunneln och en korsning. Det är inte en så lång bit, men man kan göra volter på två ställen, så det passade utmärkt för dagen. Jag började med att bara kolla gas och broms. Han skulle svara snabbt på båda, annars korrigerade jag. Han var jätteduktig när han släppte efter efter en stunds arbete på volten också. Jag är nöjd med honom idag, han var jättefin för att vara min lilla plutt utanför ridvolten! :)
Imorrn kommer det upp nya bilder, jag lovar! :)

Kommentarer
Postat av: my

vilken fin :D

2012-04-17 @ 17:58:34
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!