När man måste sluta vara så seriös

Idag tog jag och ponnyn oss en bustur! Det behövde vi båda. Han har inte riktigt velat samarbeta på senaste tiden och jag funderar på om det är för att jag kanske har krävt lite för mycket av honom. Så idag red jag ut barbacka och helt utan krav på honom. Tyglarna var halvt lösa under hela passet. Det jag märkte var att han lyssnade riktigt fint för mina vikthjälper idag, så jag är nöjd. Det var ett bra resultat för vad jag hade tänkt mig med dagen!
Mamma och jag i Paris! <3 Älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig med Mimmi ❤

2012-04-02 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!