Insanity

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet! Jag har räknat ut att jag bara kommer vara i skolan i typ 36 dagar till. Då har jag räknat bort de dagar vi är lediga, men inte typ idrottsdagar och sånt. 36 dagar och sen går jag ut första året på gymnasiet, det är insane!
.
På lovet så åker jag ju till Juan les Pins, som ligger på franska rivieran. Jag är inte lite taggad på det om man säger så! Sedan ska jag väl vara på Åland och Huvön, där vi har landställen. Men annars mest i stallet såklart, haha! Jobb skulle man ju vilja ha också...
.
Vad ska ni göra på sommarlovet?
Ni får se den här hela tiden, men den är fin tycker jag!
Ni får överleva, tror ni att ni klarar det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!