Ett kakmonster på en marängsväng, haha!

.
.
Rätt goda blev de ju också! :)
.
Jag bakade alltså maränger idag, eftersom vi fick äggvitor över när pappa gjorde crème brule. Maränger var jättekul att baka! I alla fall de här enkla som jag gjorde. Jag hade i lite riven choklad i dem, bara för att de skulle smaka något annat än... luft? Haha! Det som är bra med maränger är att "smeten" inte är vidare god, så man mår inte illa av att ha ätit massor av smet när bakverket väl är färdigt. Tummen upp på det! :)

Kommentarer
Postat av: Tussie

Sv; Ja (:

2012-04-18 @ 07:10:17
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!