byta byxor utan kvitto

Idag var jag inte alls galen i iPhoto och jag redigerade absolut inte den här bilden på ett helt underbart konsigt sätt, nejnej! Men den är här för att min hund rullade sig i fågelskit så att idag har jag duschat henne, kul att veta va?
.
Medan ni läste om allt fint jag gjorde i förmiddags så har jag faktiskt hunnit med lite till. (Okej, inte så mycket, men lite kan vi ju hoppas i alla fall...) När jag börjar läsa en ny blogg så vill jag inte gärna bara börja läsa de nyaste inläggen, nej inte jag inte. Jag ska minsann plöja igenom vart enda blogginlägg som någonsin skrivits på den nya bloggen som intresserar mig. (Undrar om jag har ett liv egentligen?) Så jag håller alltså på att plöja igenom alla inlägg på bloggen M E G A P I X L A R, hehe.
.
Sen har jag varit i Sollentuna centrum och bytt ett par finfina byxor, snälla människan i kassan ville inte ens se kvitto, jag kunde kort och gott bara säga att de finfina byxorna snurrade sig och hon fixade ett par nya. Så allihopa gå till affären COMPANYS i Sollentuna centrum, de äger. Sen gick jag till Cubus och köpte en mysdress och nu sitter jag här i min mysdress och skriver ett totalt ointressant inlägg, bara för att jag vet att ni älskar att läsa dem!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack :)

2012-04-26 @ 07:18:52
URL: http://ponnyochryttare.wordpress.com
Postat av: Anonym

Sv: Tack :)



Gillade din blogg, den var härlig haha ;)

2012-04-26 @ 08:30:16
Postat av: alva

Smart som man är glömde jag kolla att namnet och det var ifyllt x))) Hahaha det är jag som kommenterade ovan alltså^^

2012-04-26 @ 08:31:46
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!