andra gången gillt

Ännu en bild fotad av Sara, dock är den här redigerad också! Av mig då, men det ser ni säkert, haha!
.
Måste ju bara berätta ännu mer om mina byxor, bara för att allt blev ännu mer fail än det redan var. Jag sätter alltså lycklig och ovetandes på mig byxorna imorse och var glad för att jag hade nya byxor. Det känns lite konstigt, men jag tänker inte mer på det, klipper bort lapparna och ska räta ut fickorna. Tror ni inte jag hittar en lapp i fickan då. På den här fina lappen står det 29/32. Jag blir alldeles kall, det är ju inte min storlek! Jag ska ju ha 28/32. (Nu kan ni köpa byxor åt mig också för ni vet min storlek, bra!) Så det är bara att lägga tillbaka dem i påsen och så får mamma ta och byta dem igen. Det var ju faktiskt den snälla kvinnan i kassan som sa att det var storlek 28/32. Vi behöver ju inte nämna att jag dubbeltittade på byxorna i bilen och klart och tydligt såg att det var 28/32 men på något  sätt lurade mig själv att det var det, eller så har någon hustomte varit i farten och bytt dem för att skoja med mig. (I så fall var det verkligen inte kul kära tomte!)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Åhh, fin! Vad heter han/hon?

2012-04-26 @ 12:03:33
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Vill du ta del av mina 400+ läsare? Om du vill det så tycker jag att du ska vara med i min lilla blogg tävling :D

Direktlänk till tävlingen:

http://amandaponnygalopp.blogg.se/2012/april/wwwamandaponnygaloppbloggse-tavling.html#comment



Ber så hemskt mycket om ursäkt ifall du inte gillar sådanna här kommentarer, otroligt fin blogg, kram :D



MVH Amanda

2012-04-26 @ 13:34:32
URL: http://amandaponnygalopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!