You gotta love it!

Hihi, nu är det köpt!

Jaa, som ni ser har jag varit på Täby Ryttarcenter och köpt det som har lite rrr i sig, nämligen ett fleecetäcke som är svart, grått och rosa. Man fick matchande grimma och grimskaft med, jippey! När jag såg det kunde jag inte sluta tänka på Tommie i det, så ni kan gissa vem det är till, haha. Men till mitt försvar så var det billigt. Det hade kostat typ 600:- sen var det 50% på det och sen vann jag ju ett presentkort på 100:- så det slutade med att det bara kostade 198:-(!!!). Nu får vi se vem som kan vara söt, hihi.
Nu måste jag skriva en läslogg till svenskan, kul!!
See ya laters!

Kommentarer
Postat av: Ann

OMG SÅ SNYGGT! åhh så billigt och bra hahha :D

2011-09-07 @ 20:22:14
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!