Tack mami <3

Kolla vilken fin pyamas min mamma köpte till mig i Portugal!!!

Idag har jag varit i stallet. Red ut på Tommie med Ann och Spirit, han var jätteduktig och glad hela tiden. Sen var det banbygge, men det fanns inte så mycket att göra. Efter det vad det ridlekis som gick helt okej.
På kvällen åkte jag ju hem till Sofie och hade det mysigt. Axelle kunde tyvärr inte komma för hennes tävling drog ut på tiden, men hon får komma en annan gång! Först tittade jag och Anna på när Sofie var pro på rubiks kub. Sen satte vi oss och åt gott och spelade alfapet. Jag vann, kan ni tänka er det?! Glad! När vi tyckte vi var tillräckligt bak(ad)fulla, haha, så satte vi oss och spelade singstar istället. Superkul! Tack för en jättemysig kväll tjejer!! <3
Nu ska jag sova så jag är utvilad till terrängtävlingen imorrn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!