Sometimes it just says click...

Visste inte vad jag skulle skriva om, så jag skriver om er bara för att ni är så bäst!
Svåra saker händer, man behöver någon eller några. Än så länge har det inte funnits tid, inte tillräckligt mycket säkerhet på vad som kommer att hända. Kommer det fortsätta så här? Kommer vi gå skilda vägar nu? Inse att det inte funkar? Men just nu är jag ganska säker. Jag känner er, litar på er. Hoppas att ni känner likadant. Man sviker inte varandra, så funkar det bara. Jag känner mig säker. Ni är viktiga, för första gången känns det riktigt bra, i alla fall med er. Vet inte vad mer jag ska säga, bara att ni är viktiga, ni behövs! Hoppas att det kan bli ännu bättre, ni äger!!!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!